äntligen fredag imorron !




imorron är de äntligen fredag :D älskar fredagar.

imorron i skolan så har vi bild, och jag längtar inte, för jag hatar vår bild lärare !-.-
de är lixom ingen som gillar henne.

idag när vi hade idrott hade vi fotboll och vissa hade skor medns vissa inte hade de, och sen fick jag en spak av vickan rakt på stor tån så an typ inte röra den, men frågade pappa och han sa att de kunde vara en liten spricka men att de är bara att ta de lugnt, så jag hopppas de går över snart.

imorron sover cissi här :D <3
och sen resten av helgen vet jag inte vad som händer, men får se :)

haha jag och tiffa hade lite roligt på msn när vi båda kollade på Paradise hotel xD haha !

hej så länge !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0