är hos linnea :D




är med världens bästa linnea igen :D
va med henne i morse men sen åkte jag in till stan med erik :)

så idag har jag alltså varit inne i stan med erik, och jag köpte en jätte söt kofta från H&M men de blev inge mer för jag hittade inget direkt som jag ville köpa tråkigt nog :( men kul va de ialla fall eller kul kul men ville bara åka in till stan. och sen ville jag gå in i NK och då säger erik nått med att bli kniv hugen bara för att anna-lind blev de, men asso hur många har blivit de där egentligen men aja ialla fall så gick vi in där och de är juh typ som värsta slottet, asso tänk om man skulle bo där, jag skulle fan inte banga på de asso, fatta va lyxigt de skulle vara, men de skulle vara skit dyrt och jobbigt att städa och såna saker :P men ialla fall :)

sen fick jag en jätte söt kommentar från linnea :
Ni passar så OTROLIGT bra tillsammans, glad för din skull hjärtat! loveyou. :D <3333333

kommenterade hon på den dära älskar, älskar inte inlägget :)

och sen åkte jag hem till linnea och är här och slaggar hos henne idag :D <3

bloggar mer sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0