damp xD





asso min data får verkligen damp ibland xD
ialla fall på facebook, hela skärmen börjar dampa och de brukar hända ganska ofta xD

jag missade paradise hotel igår (torsdag) så ska kanske se de nu om jag orkar men de är tveksamt att jag gör de men annars kollar jag på de senare idag (fredag).

nu är klockan 01:00 och jag har inte varit vaken vid den hära tiden på hela lovet har alltid sovit nu så tråkig som jag är.

men ska väl snart sova, måste upp halv 10 idag (fredag) för jag ska ta bussen som går 11:15 till väsby och sen går tåget 11:42 typ och sen kommer han på i rotebro och sen fortsätter vi in till stan för vi ska in dit och shoppa, för jag är på värsta shopping humöret :D 

lägger upp en till bild på min piercing som linnea tog och som hon har redigerat :)



fint att jag ser linjerna som hon ritade...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0