fan skola imorron...



vi kom hem typ vid halv 5 så vi kom inte hem så sent. och de va ändå ganska skönt att komma hem tidigt för då kunde vi äta middag hemma och man kunde packa upp väskan och lte sådär.
och imorron är de skola och jag pallar verkligen inte med den men jag måste men de är typ bara 3 veckor kvar nu sen är de jullov :D fa va jag längtar !

ska snart gå och lägga mej, men innan lägger jag upp lite bilder.


julgranen fick komma fram i vemdalen :D


inte så bra bilder, men de är bara för att jag tog dom när vi åkte, men mycke snö va de ialla fall :)
vill tillbaka till vemdalen !

nej nu ska jag nog ta och sova så jag orkar gå upp imorron..

GODNATT !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0