förkyld




orkar egentligen int blogga men nu gör jag de bara för att vara snäll mot tiffa för hon ville de.
kan ialla fall berätta vad jag har gjort i helgen men tänket ine berätta exakt, eller får se om jag gör de.

i fredags så sov cissi här och på kvällen kom fredrik och tim så vi va först på mitt rum sen gick vi ut och satte oss och kollade på film med madde, men sen vid 12 så gick jag och cissi och la oss för vi va skit trötta, för vi bara skrattade åt allt vi sa och så och samtidigt så gick fredrik och tim hem och sen somnade jag och cissi typ halv 1 om inte tidigare och sen igår så vakande vi typ halv 12 men vi gck inte upp förän vid 2 eller nått sånt så slö som vi va, men då gick vi upp och cissi klippte min lugg men de roligaste då va eller de är inte så jätte roligt, men de blev ett fail, och de va när cissi skulle klippa så rörde jag på mej så hon råkade klippa en liten bit får ögat men de blev inte så stort men de gjorde ont men de va juh lixom mitt fel... klantigt, aja men efter de så åt vi frukost och sen la vi oss i soffan och hade mys där och åt frukost där också, men sen kom fredrik och tim då också, och när dom kom låg vi kvar i soffan och kollade på tv och sen typ vid 3 halv 4 så hoppa jag in i duschen och efter de städade jag lite här hemma medan dom andra kollade på tv och sen gick vi typ 10 i 5 ner mot centrum för cissi skulle till sandra och jag skulle till erik och sen när jag kom till erik eller vi mötes i rotebro centrum för han hade varit inne i stan på rugby möte men vi kom ändå till rotebro typ samtidigt ialla fall, men sen när vi kom hem till honom (mitt andra hem) så hjälpte vi till med maten och sen gick vi ner på hans rum och väntade tills maten va klar och sen åt vi, fast vi åt nere på hans rum för att dom hade kmpisar på besök så vi åt på hans rum och sen efter de så la vi oss i sängen och kollade på tv och sen vid 11 så gick vi ut me eros och då va vi typ ute i 30-40 min men de va ganska skönt ut då, och när vi kom in så gick vi ner och la oss och kollade på tv och sen somnade vi typ inte förän vid halv 3 eller när jag såg att klockan va så mycke så sa ja till erik att de va dax att sova och sen idag blev vi väckta vid 10 för då va de frukost och då gick vi upp och åt och sen gick vi ner igen och la oss i sängen och sen typ somnade vi om och vi sov typ i 1 timme eller nått men de va sjukt skönt att sova. och sen gick han upp först och duschade och så och sen satte han sig ch spelade cs och sen gick jag upp och gjorde mej i ordning, och sen tog jag 14:43 tåget till väsby och sen kom mamma och hämtade mej där och sen när vi kom hem så åt jag en macka sen åkte jag och pappa upp till ishallen och kollade på när VBK skulle spela Arlanda och tyvärr förlorade VBK med 3-4 tror jag att de blev... och sen åkte vi hem och åt sen har jag sutit här sen dess och nu blir de att göra sig i ordningen och sen sova tror ja och sen får jag se om de blir de skola imorron tanke på att jag är ganska sjuk :( men hoppas jag snart blir frisk för jag orkar inte vara sjuk , är jätte förkyld...

vill också bara säga att jag ÄLSKAR min erik sjukt mycke ! de är alltid lika jobbigt att åka ifrån honom...<3

bloggar mer imorron .




Kommentarer
Postat av: maja

hej, din blogg är jättebra!

undrade bara en sak, hur träffades du och erik?, ni är verklifgen jättesöta! :)

2010-11-15 @ 22:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0