ger upp nu !




helt jävla ärligt nu, jag ger fan upp !

jag skiter i om du blir sur eller vad du nu blir.
okej vi har inte pratat på typ 3 dagar. om du tror att jag kommer höra av mej tror du fel, jag orkar inte ha de ansvaret längre. vi är 2 styckna och då är de inte bara en av oss som ska ta de ansvaret.
okej jag tar att du också säkert har mycke att göra, men man kan ändå höra av sig.
och jag tänker inte höra av mig mer, de kanske låter dumt, men jag orkar inte att tänka varje dag att måste höra av mej för de kan du lika gärna göra. och du antar säkert att jag ska höra av mej bara för att jag alltid gör de, men nu ska se hur många dagar de går tills du hör av dej och de har redan gått 3 dagar så de ska bli kul att se... och om inte vi hörs av på ett tag skiter jag i de, jag har lovat mej själv att inte höra av mej eller bestäma när vi ska träffas och de är samma sak där, ska se hur lång tid de tar tills vi träffas och de är också upp till dej...

alla vet säkert vem de är till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0