heej :D




kom verkligen inte på nångon rubrik så jag frågade min älskade bästavän tiffa efter en rubrik, först sa hon bajs men sen sa jag att hon fick komma på någon annan och då sa hon heej, så de fick bli de. jag hatar verklien rubriker ibland.

va i skolan idag, fast jag känner mej fortfarande lite dålig, men de gick ialla fall. kul att träffa lite folk igen men de har också varit skönt att vara hemma med mamma också .

har inte så mycket att berätta faktiskt.
asso få damp, kommer verkligen inte på nått jag kan skriva om...

juste en sak som är bra och de är att vi inte typ har några läxor den hära veckan :D
och vi hade juh musik prov idag och de gick sådär, men de va inte så svårt som jag trodde att de skulle vara ialla fall.

kan inte blogga mera nu för jag vet inte vad jag ska skriva !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0