ingen blogg...



förlåt för min dåliga uppdatering men vårt internet hemma funkar inte, så jag får passa på att blogga lite nu.
min helg har varit bra och köpt nya skor har jag också gjort :D
så kommer finnas på mobilen ganska mycket.

just ni sitter jag på SO lektion och jag ska läsa massa saker om unionsupplösning , fattar inte ett skit men aja de går väl...
och vi har haft 3 olika lärare hittils xD

har inte så mycke att skriva nu faktiskt vilket är ganska konstigt eftersom jag inte har typ bloggat sen i lördags...
min älskling kom hem igår också efter att ha varit på tränings läger i typ jönköping eller nått sånt. de är verkligen så synd om dom, dom har tränat ute i kylan hela helgen xD hahaha !

men nu ska jag nog försätta med SO:n eller så blir de ett till inlägg, jag får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0