livet är bra !



jag vet inte varför men ibland känner jag att livet är helt världelöst, men mitt liv är helt underbart egentligen. jag har exakt jag allt jag vill ha.
jag har en sjukt underbar pojkvän som jag älskar till 100% och ännu mer, och sen har jag massa vänner som är de bästa som finns för mig, dom finns alltid när man behöver dom och jag ÄLSKAR verkligen min familj över hela mitt hjärta.
så nu måste jag sluta tänka negativit och börja tänka psotivit. jag vet att jag har sagt de många gånger men nu är de på tiden att jag gör de. för mitt liv är så jävla bra !
men sen kommer de visa stunder då allt ät skit men då är de bara görade bästa av allt. och de finns också visa stunder då jag bara vill dö och aldrig mer komma tillbaka...
men om man inte tänker på de så har jag allt jag vill ha i mitt liv.
och de bästa i mitt liv är (de har jag redan sagt) min pojkvän erik sandberg som gör mej så sjukt lyckling, min familj och mina vänner, utan dom vet jag inte vad jag skulle göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0