snö :D




orkar inte skriva så mycket.

idag efter skolan så kom pappa och hämtade mej och sen åkte vi hem och va hemma ett tag och sen åkte vi ner till centrum till synsam för att madde skulle kolla sin syn eftersom hon snart ska börja övningsköra och hela de dära och efter vi va klara där så åkte vi till arninge till den dära nya affären XXL, dom hade jätte mycke fina saker, eller de va juh mest sport kläder och sådär, men ialla fall :)
jag hittade ialla fall min favorit tröja och den kostade bara 400 kr  (bild kommer) och sen köpte madde ett par nya springbyxor och pappa hittade inget och efter vi va klara där så åkte v till julia och köpte lite saker och sen åkte vi till MAX och åt där och sen åkte vi hem :)

älskar att de har kommit snö ! :D


de va mina nya tröja :)


ÄLSKAR SNÖ !


nu ska jag faktiskt plugga lite så har tid att blogga mera och sen orkar jag ändå inte...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0