svar på kommentar





Majas kommentar: hej, din blogg är jättebra!
undrade bara en sak, hur träffades du och erik?, ni är verklifgen jättesöta! :)


Svar: tack för att du tycker att min blogg är bra, och kul att höra att du läser den.
jo de började med att jag va typ kompis med han bror för vi spelar i samma rugby klubb och sen tyckte jag att han va söt men han va redan tillsammans med en tjej som jag spelade i samma lag som. men sen såg jag att han hade en bror och då gick jag in på hans facebook och de va juh då erik och då tyckte jag att han va skit söt och la till och sen började vi prata där sen frågade jag efter hans msn och sen började vi snacka där och sen samma kväll tror jag att de va så innan jag skulle logga ut på kvällen så fågade jag efter hans nummer och jag fick de. senare på kvällen så började vi smsa och sen smsade vi jätte mycket, varje dag och så. efter vi hade pratat ett tag så alltså några veckor så bestämde vi oss för att träffas och sen vissade de sig att vi tyckte lika om varandra men vi ville ändå inte bli tillsammans på direkt utan att vi ville träffas lite först och så. men sen den 23 maj så blev vi tillsammans. så hela svaret på din fråga är då att vi träffades på facebook och sen spelar vi i samma rugby klubb också.
tack så mycket, de är många som säger de !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0