Fredag den 7/11-08 <33

Hej nu va de länge sen jag skrev, men nu ska jag berätta om min dag.

De började me att jag vaknade sen gick jag upp och skulle ta upp datan i sängen, sen efter de så loggade jag in, sen efter de så loggade jag in på msn, så har de varit hittils, men snart ska väl jag gå upp och gå ner och äta frukost sen ska väl jag titta på film/tv. För jag e sjuk så de är därför jag e hemma. Sen ska jag vara hemma hela dan tills mamma, pappa och madde kommer hem för då ska vi bara packa in de sista i bilen sen ska vi åka upp till vemdalen som tar typ 5-6 timmar:( kommer ha tråkigt på vägen upp, men kommer nog lyssna på musik på mobilen, för pappa brukar alltid lyssna på typ P4 elr på P3 när vi har åkt förbi Uppsala. Sen åker vi hem på Söndagen igen eftersom de är skola på Måndagen. Men vi ska typ bytta ut våran spis i vemdalen och typ bara fixa lite innan all snö kommer, och sen ska väl vi typ åka och kolla på en skoter, fast jag är inte säker om vi ska göra de. Sen ikväll när vi kommer upp så kommer vi säkert titts på tv och tända en brasa och bara mysa. Men nu ska jag göra nånting annat, meen skriver nog inge mer i helgen elr jo kanske på Söndag, men annars skriver jag mer på Måndag.

Älskar dej Cissi<33 Saknar dej jätte mkt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0