Lördag den 1/11-08 <3

Hej igen nu ska jag berätta hur min Lördag va, (vet att de är söndag nu).

De började mä att jag vaknade och åt frukost, sen efter de så loggade jag in på datan och kollade om de va några roliga inne på msn, men de va de inte. Sen efter ett tag typvid halv 12 så ringde jag till Cissi och frågade om vi kunde göra nått och de kunde vi så då gick jag upp till henne. Sen typ vid halv 2 ringde mamma och sa att jag skulle vara hemma om 30 min, för då skulle vi åka till Maddes moppekurs och sen till kyrkogården, men sen ialla fall vid 10 i 2 så gick jag hem och sen när jag kom hem så åkte vi, så först åkte vi till Maddes moppekurs och då passade jag och mamma gå in på ica för att handla och för att hälsa på farmors gamla jobb som hon jobbade på, sen gick vi tillbax till bilen och satte oss och väntade tills Madde va klar, men medans vi väntade så frågade mamma vad jag och pappa torde om man skulle klara de elr inte och då svarade pappa: jag tror inte att hon kommer klara de, men jag svarade: jag tror att hon klara de. Men sen när hon kom så frågade vi henne hur de gick och hon klarade de, så nu får hon köra moppe. Men sen åkte vi till farmors grav och tände ljus, de va jätte fint me alla ljus som va tända plus att de började bli mörkt. Sen efter de så åkte vi hem, och då va jag mä Cissi sen efter typ hon hade ätit så gick vi ut sen va vi typ ute i 15 min sen gick vi hem till Anna och va mä henne och Mickan. Sen efter vi hade varit hos Anna ett tag så gick vi ut och sen va vi typ ute hela kvällen. Men sen när vi va vid Cissi så kom de några små ungar och så började vi prata me dom sen efter ett ag gick Anna och Mickan så jag och Cissi va stog kvar och pratade mä dom. Sen när vi hade pratade me dom ganska länge så följde jag mä Cissi hem och då följde dom efter och sen när jag skulle hem så följde dom efter oxå, Men sen i Tusebacken så möte jag Adde och de va länge sen jag träffade honom, men sen gick jag hem. Sen när jag kom hem så satte jag mej i soffan vid resten av familjen och kollade på Beck. Sen när den va slut så gick jag upp och gjorde mej i ordning, sen gick jag och la mej i sängen och loggade in på datan.
De va min lördag kväll:D<3

Sen i morron (söndag) ska jag typ följa me Cissi och Anna till Täby:D<3
Skriver kanske i morron om jag hinner:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0