Lördag den 15/11-08 <33

Hej hej, nu ska jag berätta hur min dag va idag<3

Jo de började mä att jag vaknade hos mallan för jag och anna sov hos henne. Sen när vi vaknade så tittade vi på tv, sen vid halv 12 så gick vi upp för att ära frukost. Sen efter vi hade ätit så gick Mallan ut me deras hund så följde hon mä mej och anna hem för Mallan och hennes familj skulle bort, så då skulle dom ta 12 tåget, så då gick jag och Anna hema vid 12. Sen när jag kom hem så va jag typ hemma i 2 timmar sen skulle min familj till Täby för pappa skulle köpa ett pat jeans. Efter de så gick vi till Stadium och så kollade jag efter ett par nya skor, och då hittade jag ett par och de va ju sjävklart Lacost. Sen efter vi va klara i Täby så åkte vi till Årsta för vi skulle ha avslutning med rugbyn. Och då skulle vi bowla. Och de gick sådär , men jag kom 2:a den som vann i min grupp va Alana sen kom jag efter mej kom Sandra. Och sen efter vi hade bowlat i 1 timme så skulle vi äta, sen efter vi hade ätit så satt vi och pratade sen efter typ 1 timme så åkte vi hem, sen när jag kom hem så gick jag till Mickan (är me henne nu), ärt hos henne nu, men ska snart gå hem:D
<3, s¨å har min dag varit:D

Skriver kanske mer i morron. Ska ialla fall på bio mä Mickan i morron:D:D LÄNGTAR!!!<3<3
Pussochkram<33

Kommentarer
Postat av: Debbie <3

Hejsan Min lilla ängel<3 vad har du för dej? Debbiee.blogg.se

2008-12-18 @ 16:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0