Söndag den 2/11-08 <3

Hej igen, nu ska jag berätta min dag<3 men först ska jag säga jag gick och la mej typ vid halv 4 imorse:P

De började mä att jag gick upp för mamma kom in och väkte mej, sen gick hon ner och gjorde frukost åt oss. Sen gick jag ner och åt frukost sen efter de så duschade jag sen loggade jag in på datan och kollade om de va några roliga inne, och de va några som va de. Sen efter ett tag ringde Cissi mej vid halv 12 och frågade om jag skulle mä till Täby idag och de skulle jag, sen ringde hon till Anna och frågade om hon skulle mä och de skulle hon, sen typ vid 7 över 12 så kom Cissi och Anna förbi mej och skulle hämta mej. Sen gick vi ner till tåget, men sen när vi kom till Ekskogen så kom Maxie, Noah, Felix och Henrik på och de va lite pinsamt eftersom jag hade klippt lugg:P aja sen när vi kom fram till Täby så va vi där till 4 sen vid 9 över 4 gick vårt tåg, men när vi satt och väntade på scenen i Täby så såg vi Oliver och hans föräldrar XD, aja sen gick vi till tåget, sen när vi kom hem så gick vi hem till Cissi en liten stund, men sen när vi gick in på Cissis rum så satte Anna på nån dålig musik men sen satte jag och Cissi på julmusik:P sen efter ett tag skulle jag hem och äta sen efter jag hade ätit så gick jag till datan igen, så har min dag varit:D

Imorron är de skola igen:( Kommer saknar dej Cissi as mkt<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0