<33^^

Nu va de länge sen jag skrev nått.

Idag har jag varit mä Cissi sen när hon gick hem så va jag mä Mickan, och nu är jag mä båda. Nu ska jag skriva om min kväll hittils. De började mä att jag va mä Mickan och sen typ 20 över 6 så kom Cissi ut, men de va inte så roligt för de regnar ute. Vi mötes vid skolan sen ryckte Cissi i en dörr till skolan och den va öppen och då gick jag,Cissi och Mickan ett varv runt skolan och kollade om de va nån i skolan men de va de inte. Men innan vi mätkte att de va öppet så kom Oliver, Fredrik och kevin förbi och dom hade typ 1 varsit ägg mä sej och då stannade dom till och då sa dom typ att dom skulle kasta på oss, men sen gick dom upp på skoltaket och vi 3 stog nere och pratade sen såg jag att de va nått dom kastade och de va ett ägg, och de hållde på att komma på mej, men jag hann flytta på mej innan de träffade mej, men han så omogen XD. Men just nu´har vi gosedjurs krig, de är jag och Mickan mot Cissi XD, fast vi har ganska roligt. Och sen ikväll ska Cissi sova hos mej. Aja skriver kanske mera ikväll om vi har gjort något mer roligt:D<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0