Fredag den 31/10-08<33

Haha nu ska jag berätta om min dag som har varit rolig:D!


De började me att jag och Cissi först vaknade vid halv 8 men sen somnade vi om sen vaknade vi vid halv 11 och då va vi tvungna att gå upp för vi skulle ta 12 tåget till Täby. Vi skulle ditt me Anna och Mickan, sen efter ett tag vi hade varit där möte vi Elin och Saga som va typ tusen år sen man träffa så då träffade man dom. Men sen när vi gick och skulle äta så möte vi dom igen och så åt vi me dom, och sen efter de så gick vi lite me dom. Sen tog vi ett tåg som gick mot Vallentuna så tog vi de, sen väntade vi i Vallentuna typ i 20 min innan tåget till Kårsta gick, sen när vi va hemma så gick vi hem till mej, sen va vi typ hos mej i 10 min sen gick vi hem till Cissi och hade lite roligt. Sen skulle jag hem och äta efter ett tag sen när jag hade ätit så gick jag till Cissi igen och va mä Cissi, Anna och Mickan, sen när Cissi va nere och åt så bestämde jag mej för att klippa lugg, och sen när Cissi kom upp så bad jag henne att göra de så hon gjorde. Så när vi gjorde de så låste vi in oss på toan för att inte Anna elr Mickan skulle få se, så jag och Cissi va typ där inne i 30 min medans Anna och Mickan fick vara inne på Cissis rum. Sen när jag kollade mej i spegeln så vågade inte jag först förjag visste inte hur de skulle se ut på mej, men sen till slut så va jag tvungen att göra de så då gjorde jag de, och jag tyckte att de vart fint, men innan de så sa Cissi: Tänk om de inte tycker de blir bra, då kommer jag har skuld känslor om inte du tycker de blir bra. Men sen sa jag till henne att jag tyckte att de vart bra, men sen gick vi ut en liten stund sen gick vi hem till Anna och kollade på tv, sen vid 20 i 11 så gick jag, Cissi och Mickan hem. Så de är de som har hänt idag.

Men i morron så berätta jag hur den dagen har varit om jag hinner:D<3

En sak kan jag ialla fall säga de är att jag ska vara me Cissi:D<33
Men jag vill ändå inte sluta skriva men nu ska jag göra de<3 Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0