...<3

Hellu alla glada ! :D <3




Vi skulle ha tränat idag men Alaistar kom aldrig så vi sprnag först runt i skolan vi tränar i engelska skolan i täby så sprang vi upp för trappor ner för trappor så vi sprang lite överallt :P

fast sen idag efter skolan så va jag med Kevin och Erik.N för att jag hade typ inget annat att göra, men ialla fall så va vi vid skolan men sen typ 30 min innan jag skulle dra så kastade Kevin en kotte och den hamnade rakt på mitt öga men de va juh inte meningen men de gjorde verkligen skit ont så nu har jag typ en liten blödning i ögat och jag ser lite suddigt också, men de va ialla fall roligt att vara med dom :) <3  och i skolan höll ni på att kasta en vattenballong på mej också xD
puss på er killar !

så har min dag typ varit, skriver mera imorron eller nått :)


Puss på er ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0