Chill dag :D

Hellu alla glada! :D <3


(står eaxkt likadant på bilddagboken !)

haha bara för att de har varit bästa dagen idag :D
haha den har varit så störd ändå xD
haha de är typ ingen som fattar men ialla fall :D
men jag och Tiffa är bara för bäst asso !
och rasten va fan bäst, den va grymt rolig !




och sen efter skolan va jag kvar med Tiffa för vi bestämmde att vi skulle städa våra skåp, men innan de gick vi ner till ica och köpte lite godis, men vi slutade 2 idag men vi stannad kvar, och sen ringde jag till mamma och frågade om hon kunde hämta mej, så jag va kvar vid skolan typ till halv 6 och då va jag med Tiffa och några andra men sen gick jag iväg för att träffa Erik och Kevin och sne va jag typ med dom tills jag skulle hem :) <3





har verkligen typ inget att skriva om, har säkert mera att skriva imorron!

puss på er ! <3


Kommentarer
Postat av: linnea / hejudda@

pepparkakor :D

GOD JUL BTW, PUSS!

om du köper julklapp t mig köper ja t dig, älskarej puss bästis <333



LOVE YOUR BLOGG

2009-12-23 @ 20:23:38
URL: http://linneaekorrenordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0