har inget att göra...

Hejjsan alla glada ! :D <3



hur har eran kväll varit?
min har ialla fall varit jätte bra , för i morse pratade jag med älsklingen från typ 09:30 till 16:10 på msn, och vi pratade om massa olika saker, men sen typ 10 min innan jag skulle logga ut så ringde älskligen mej så vi typ kanske pratade i 20 min elr nått, för er som inte vet vem jag pratar om kan fråga mej sen :)
och sen efter de så åkte jag och min familj in till stan för vi skulle äta middag med några kompisar till oss och sen kom typ typ hem vid 21:30 elr nått sånt, så vi va inte hemma så sent som vi trodde att vi skulle vara.

så har typ min dag varit och juste sne har jag också städat lite så jag inte behöver göra allt imorron, för på måndag kommer mäklaren hitt och ska kolla på vårt hus :O eftersom vi har planer på att flytta nu :)

imorron så händer de inte så mycke, ska väl göra de sista i mitt rum sen ska väl jag hjälpa mamma med lite andra saker som måste göras och ska väl också hjälpa till där nere också så får man lite extra beröm :) nej men jag har lovat att jag skulle göra de så får väl göra de, och sen är de ändå bara jag och mamma hemma för pappa ska jobba och madde ska in till stan med sandra :).

juste de är LOOOOOV nu också :D
de är ganska skönt , för då slipper man typ gå upp 06:00 varje morgon för nu kan man gå upp när man vill :)

fast jag kommer inte kunna blogga så mycket nu under lovet för jag åker till vemdalentisdag :D
LÄÄÄÄNGTAR !!!!!!!


aja orkar inte skriva mera nu, men skriver nog imorron elr på måndag :)

P.S saknar dej älskling ! <3


puss på er ! <3


Kommentarer
Postat av: linnea

haha jaaa :D de ä asnaaajs <3

pusss

2009-12-20 @ 16:53:44
URL: http://linneaekorrenordin.blogg.se/
Postat av: linnea / hejudda@

JAG VET VEM DE Ä !!!!

ni ä så söta tsm :) sätt han på bild ju, han passarej, <33333333

2009-12-23 @ 20:24:40
URL: http://linneaekorrenordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0