Vemdalen :) <3

Hellu alla glada :D ! <3


är i vemdalen , och de är så skönt att vara här uppe kommer inte vilja åka hem sen.
idag har de inte hänt så mycket faktiskt, har typ hjälpt pappa att skottat och sen fixade pappa lite med skotrarna och sen åkte han i väg med ena och då fastnade han med dej och då fick jag och madde gå och hjälpa honom , men han kom loss till slut :)
och sen idag har vi också tagit fram julgranen och fixat med den så den blev fin :)
och sen igår så fick jag och madde en av våra julklappar utav mamma och pappa då fick vi högtalare till våra Ipod´s , man har typ världens bästa föräldrar ! :D


Imorron är de julafton också :D
och imorron blir de skidor och kanske skoter de beror på men de blir ialla fall skidor :) <3


orkar inte skriva mera nu, skriver kanske imorron.
skriver så fort jag kan och hinner igen :)





bilden är från i morse ! :D
de är typ 80 cm snö :D <3


P.S saknar linnea och min älskling mest ! <3


puss på er ! <3


Kommentarer
Postat av: Elin

god jul carro! :D <33

2009-12-23 @ 23:46:49
URL: http://elinsfotodagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0