Hellu <3

Hejj igen :) <3

nu va de säkert ett tag sen jag blogga, men de har juh varit höstlov och massa annat skit som har gjort satt jag inte har hunnit att blogga, men nu tänkte jag bara skriva lite skit saker, för jag orkar inte skriva så speciellt mycket.

nu har jag bestämmt mej för att inte skriva vilken dag och vilket datum de är, utan att bara skriva om lite olika saker.
aja jag och linnea pratar nu på msn och då har vi bestämmt eller de är bara jag som ska fråga mina föräldrar om jag får följa med henne och hennes familj till åland nästa år :) och jag hoppas jag får de, mend e borde jag få :)

vet inte rikigt vad jag mer ska skriva faktiskt.

men imorron så kommer släkten hit för att fira madde , kul kul :)

idag har jag varit med min bästa mickan och vi hade faktiskt ganska roligt, vi har typ nästan varit varje dag den hära veckan :)

nästa helg kanske de blir film kväll med Anna, Malin och Jojiz :D hoppas de blir så, för jag saknar er alla tre grymt mycket !

och en sak till, JAG SKANAR NELLIE HEDSTRÖM MEST ! 

nu orkar jag inte skriva mera, men de kanske kommer in ett inlägg imorron om jag hinner och om jag orkar.

Puss på er !

Kommentarer
Postat av: linnea

yes kotten, du mst kunna! guud, förstå vad kul vi skulle ha tillsammans! bara du & jag, en hel vecka, slappna av, bada, sola & allt :D i love u<33333

2009-11-06 @ 23:59:20
URL: http://linneaepuff.devote.se
Postat av: linnea

yes kotten, du mst kunna! guud, förstå vad kul vi skulle ha tillsammans! bara du & jag, en hel vecka, slappna av, bada, sola & allt :D i love u<33333

2009-11-07 @ 00:03:45
URL: http://linneaepuff.devote.se
Postat av: nellie

och din nellie saknar sin caroline mäst!!!<3<3<3

2009-11-08 @ 17:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0