Jaha...

Hellu :) <3


har inte så mycket att säga idag faktiskt...
ganska tråkigt jag vet, men hoppas jag har mer att skriva imorron ialla fall, för då är de skola så då borde de ha hänt några roliga saker för de brukar göra de ialla fall :)

har precis packat klart allt till skolan imorron... tråkigt, men men...

idag kom iala fall pappa hem fråb vemdalen men imorron åker han till norge igen, kul att man får se sin pappa också :(

aja men de ska ialla fall vara roligt att gå till skolan imorron för att träffa Lisa igen :D
eftersom inte vi träffades i fredags, och de va lite tråkigt, men får träffa henne imorron ialla fall :)

ikväll har jag inte gjort så mycke förutom att jag och Madde kollade på Skuggornas Hus och den va lite skum och lite läskig, den va 3 timmar lång, för de är 3 delar och varje del är 60 min :)

snart dax för sängen så man orkar skolan imorron.

aja orkar inte skriva mera nu.

puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0