kul kul :)

Hellu alla glada :D


nu hade jag tänkt att berätta lite om dagen. :)

idag har jag och pappa fixat lite med skotrarna och sen åkte vi en liten sväng med 550 , och då åkte vu upp på fjället och de är lika fint varje gång man åker ditt upp, men på vägen upp fick vi köra över vattenhål och de va lite läskigt, för vi höllt på att fastna, men vi klarade oss, men de va ändå kul att åak skoter :) för de va ett tag sen jag gjorde de sist.


aja de va typ de jag ville säga , men jag kanske bloggar imorron om jag hinner.

imorron ska vi åka hem och de vill jag absolut inte, för jag vill stanna här uppe, de här här uppe jag känner att jag glömma allt hemma och bara slappa :)

och de har varit ganska bra väder idag oxå :)

orkar inte skriva mera nu.

puss på er ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0