Mickoj ^^ <3

Hellu alla glada ! <3


Snepe ! har skrivit några rader men sen dampade de och så fanns de inget kvar, men nu ska jag börja om.

Just nu sitter jag och Mickoj vid datan, men hon sitter brevid mej och fjollar sig som vanligt xD
hon ´sitter och fjollar sig med nån lera eller vad de nu är, hon har typ nys gjort en gubbe och den blev väldigt fin asso xD
och sen leran eller vad du nu är luktar bajs xD

haha men vi har faktiskt ganska kul :) fast de brukar vi ha så :)

och nu sitter hon och gör massa figurer med den oxå , asso hon är så sjuk ibland.

aja men nu vet jag inte vad jag ska skriva mera, men bloggar antingen senare eller imorron :)



Carroj älskar Mickoj extremt mycke ! <3

puss på er ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0