nu va de ett tag sen :)

shue alla glada !


nu tycker jag att de va ett tag sen jag skrev nått sist, men har ändå inget att göra nu så då kom jag på att jag kunde blogga lite, eftersom jag inte gör de så ofta.

dagen idag har varit bra, först åkte vi och handlade efter frukosten och allt de och när vi hade handlat klart gick vi in på lindex och kollade och då hittade jag jätte fina kläder som jag ska köpa till nyår :) och sen efter de så åkte vi hem och åt lunch och sen vid 15:00 så åkte vi till farfar och åt middag där, trevligt trevligt :) och sen åkte vi hem vid 21:00 typ och nu sitter jag här :).

hihi jag sitter och lyssna på Volbeat, fast lyssnar bara på 4 av deras låtar men de är bara för att dom är bäst :).
men annars händer de inte så mycket faktiskt.

imorron blir de att julpynta här hemma och baka pepparkakor :D de ska bli så gott med de :)

och jag är så j*vla glad också, de har hänt en sak som jag trodde aldrig skulle hända igen !

aja men orkar inte skriva mera nu, men skriver säkert mer imorron :)

puss på er alla ! <3


PS. Niclas är underbarast ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0