Ny dag :) <3

Hejj alla glada ! :D <3

min dag har varit ändå ganska okej, förutom att min jävla SO lärare är dum i hela huvudet :)
han skyller bara allt på mej, orkar inte berätta vad som har hänt, men de ända jag sa till honom till slut va "jag vill inte prata med dej" och efter de gick jag bara.

men annars har den varit bra :)

har varit vid farmors grav idag efter skolan, jag saknar dej jätte mycke farmor ! :( <3  bilde kommer lite längre ner.

och sen ikväll har jag färgat håret igen elr de va ett tag sen jag gjorde de sist men ialla fall , de blev ialla fall 
ganska bra :) 

och sen imorron ska jag vaccinera mig , läskigt :(


Farmors grav :( <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0