tråkar ^^

hihi nu kännde jag för att blogga igen :)

aja va med mickan från typ mellan 20:00 - 21:00 och sen gick vi typ ut vid 23:20 och sen vid 00:00 så gick vi hem till sig, men mickan va tvungen att följa med mej tillbaka en bitt för de stog en lastbil vid tussebacken och sen va de nån läskig gubbe som satte sig där i och rökte så jag vågade inte gå förbi så då förljde mickan med mej till lastin bilden sen gick jag hem själv, men den va fett läskig, eller tycker ialla fall.

sen vid 00:20 så åkte jag och mamma till mörby för att hämta madde för hon hade varit inne i stan med några kompisar, och sen kom vi typ hem 01:40. och nu sitter jag här och tråkar lite, men de börjar snart bli dax att gå och lägga sig tror jag, så man inte går och lägger sig på morgonen.

aja, men min dag har ialla fall varit världs bäst med min Mickoj, med alla roliga filmer och allt som vi har gjort ikväll/ natt :)



P.S Ralle är underbarast ! <3


Puss på er ! <3

Kommentarer
Postat av: Jozzie

Super fin blogg :) <33

2009-11-08 @ 12:01:30
URL: http://jozzlie.blogg.se/
Postat av: L I N N E A

asfin blogg gmn :)

btw, fettläskigt! det där med lastbilen och de :O <333

2009-11-08 @ 21:14:14
URL: http://puffnordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0