Vemdalen :) <3

Hej hej alla glada :D <3

kan ialla fall börja med att jag är i vemdalen nu, och de är så skönt att vara här uppe och bara skita i allt annat som är där hemma. Det är bara jag, pappa, mamma och broshan här uppe för madde är hemma.

vi åkte upp igår och de va ganska skönt att åka upp igår, för jag orkade inte med allt som har hänt i skolan och annat skit, men allt i skolan är lungt nu, men de va ändå skönt att komma där ifrån ett tag, de är inte alla som vet vad som har hänt i skolan, men de behöver ni inte veta heller, för allt ät redan löst :) och dom 3 skit ungarna har sagt förlåt nu och de va bara tur för dom, eller Fabian sa redan förlåt samma dag som allt hände, ralle sa i onsdags på msn att han inte orkade bråka med mej så då sa han förlåt, men jag sa att han skulle säga förlåt i skolan så igår så sa han förlåt och sebbe sa oxå förlåt igår, men ialla fall de va ändå omoget de dom gjorde. men jag saknar ändå min LISA !

men idag så har jag inte gjort så mycket, bara tagit de lungt :)
de är lite snö härkan inte säga exakt hur mycket, men de har ialla fall varit typ 2+ grader idag och ar typ regnat hela dagen också :(

vi stannar här till på söndag, e ska bli så skönt!

nu orkar jag inte blogga mera, men de kanske kommer ett inlägg imorron om jag hinner och orkar.

puss på er ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0