har tråkigt ...

Hellu alla glada ! :D <3

Min dag idag har väl varit bra, de hände inte så mycke i skolan idag inte som igår. men jag och lisa hade tänkt att ha vattenkrig idag med men de va inte lika varmt så vi hade aldrig de, men imorron får se hur de blir. och sen idag fick vi veta att vår SO och HKK lärare ska sluta och börja jobba i en annan skola i Norrtälje, på ett sätt är de bra för då slipper jag honom för han är dryg men de dåliga är att då har jag ingen att dryga mej mot och kaxa imot så de kommer bli lite tråkigt, och sen va han ändå en bra lärare.
skulle ha haft träning idag också men de blev inte så för att vår tränare kunde inte komma så vi skulle träna själva hemma, men de kan jag erkänna att de har jag inte gjort, men jag har gjort massa annat istället som är med skolan så jag pluggade faktiskt lite, känner mej ganska stolt nu. juste och sen efter jag hade slutat kom mamma oxh hämtade och vi åkte till täby och shoppade lite och köpte 2 linnen, ett par tights och en rutig skjorta är jätte nöjd med köpen .

imorron så vet jag inte vad som händer, antagligen hem efter skolan eller nått .
tror inte att jag kommer blogga på ett tag nu för från och med fredag har jag fullt upp för jag ska vara med Lisa typ hela helgen och de kommer bli skit kul, fast vi har alltid kul när vi är.
men nu orkar jag inte blogga mera, men innan jag säger hejdå så lägger jag upp en bild på de som jag köpte idag.


kläderna jag köpte idag :)





P.S saknar min älskade pappa mest !!


puss på er ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0