Länge sen jag skrev :)

Hellu alla glada ! :D <3


idag har min dag varit bra men lite dryg också, men så är de alltid på fredagar.
lite senare ikväll kommer min älsklings lisa och hon ska antagligen sova här hela helgen :) <3

efter skolan idag så va jag och lisa först hos marie-louise och sen drog jag förre lisa för jag skulle egentligen till vallentuna och sen kom erik i typ sista sekunden som vanligt och frågade om jag kunde stanna kvar så jag stannade kvar med min älskling , och sen kom jenny men sen åkte hon hem och sen kom lisa och då satt vi vid buss hålsplatsen tills vi skulle hem. de är alltid lika roligt att träffa dej älskling <3


Älskling, de är bara dej jag älskar, älskar ingen annan. jag trodde verkligen inte att de skulle bli vi igen, men sen den 25/3-10 blev de vi igen. jag älskar dej över hela mitt hjärta om jag förlorar dej kommer de kännas som om jag förlorar allt och de vill inte jag. varje gång jag ser dej blir jag glad, och jag går till skolan bland annat för att du är där.
jag älskar dej mest ! <3

 

Puss på er !! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0