rolig dag xD

Hellu alla glada ! :D <3

dagen idag har varit skit rolig och smärtsam ....
men de roliga idag va att jag, tiffa och lisa hade vattenkrig för att de va så varmt, men de va jag och tiffa som började för vi tycte de va sjukt varmt men sen efter tag kommer lisa och vill vara med men de slutar med att de är bara jag och lisa. och ni kan juh gissa vem som blev mest blött... jo jag såklart xD , men de va ändå sjukt kul, och sen fast de hära hände innan vatten kriget men ialla fall, när vi skulle gå in efter lunch då smäller tiffa igen dörren på mej så jag får den precis onvanför ögat så nuär jag svullen där (tack tiffa xD) och sen när jag skulle gå och kolla de så när jag ska gå in igenom dörren igen så smäller tiffa igen den på min armbåge så jag fick ont i den, så man kan säga att de inte har varit min dag idag.
men annars har den varit hur bra som helst.
och sen på fördjupningen så hade vi inte den läraren som vi brukar vi hade en annan och man kan juh säga att vi inte jobbade ett skit, men jag och lisa va på flams humör fast de är vi typ alltid men ialla fall.


jag vet att jag dålig på att blogga men ibland orkar jag verkligen inte göra de, men jag ska försöka att bli bättre.


nu kommer de en bild på min nya klänning och koftan som jag köpte i söndags :)








och sen en bild på min saknade pappa som åkte till thailand i söndags :( <3 (bilden är från österrike)
älskar dej !






de va allt för idag, kan juh hoppas på de bästa att jag bloggar imorron oxå ! <3


puss på er ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0