åker imorron :)



vet inte rikigt vad jag ska skriva, för som vanligt så tvingade tiffa mej att skriva.


jag skrev nog de i nått inlägg tidigare idag så åker jag juh bort imorron i 2 veckor. vi ska bila rint i europa, och vi har ett mål och de är att vi ska ta oss till monaco och typ frankrike men sen har vi inga fler planer, sen får vi bara se vart vi hamnar. men de ska ändå bli ganska skönt att få komma bort här ifrån, men ändå inte, för jag kommer sakna några jätte mycke. men dom här 2 veckorna kommer säkert gå jätte snabbt bara för de. men imorron ska vi ta oss från sverige till tyskland så de blir att åak bil hela dagen och sen på tisdag vet jag inte vart de blir att åka men från tyskland till nått land, men vet inte vilket, men jag ska ha med mej en liten bok som jag skriva i varje dag om vad jag har gjort och i vilka länder jag har varit i, tänkte göra de för skoj skull så man kan läsa de senare i livet så kan man se vad man har gjort och speciellt i vilka länder man har varit i. men ska bli kul att se lite andra länder än danmark, tyskland, österike, sweich, italien, grekland, kroatien och thailand, okej de där kanske vara några länder men ialla fall. har juh faktiskt inte varit i frankrike så jag hoppas vi åker dit en sväng och kollar. och de blir nog massa andra roliga länder, vi är juh borta i 2 veckor så vi hinner nog åka till några länder.

jag vet att vissa hatar mej för att jag åker, men tyvärr kan jag inte göra nått åt de.
de finns vissa som jag verkligen kommer sakna så enormt mycke och de är:
Tiffany Tillenius
Erik Sandberg (älskling)
Lisa Wendelmark
Cherin Berisha

er kommer jag sakna jätte mycke ! <3

har typ inge mer att skriva nu faktiskt, har nog kanske lite mer att skriva senare men då bloggar jag då :)

ha de så bra så länge ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0