är i italien nu :D




har inte kunnat blogga nu på ungefär 2 veckor, eftersom vi intehar haft nått internet. så nu lånar jag pappas dator och de finns juh såklart internet på hotellet *happyface* hihi. för er som inte vet de så kommer vi hem på lördag nån gång. men vi ska försöka komma hem innan 12 på lördagen för damerna har match då men vi får se om vi hinner hem till de,men så somvi har räknat med och så , såska vi hinna men sen vet man aldrig med köer och sånt, och jag kan juh säga att jag inte är så taggad på att spela eftersom då har man typ sutit i en bil ungefär i 2 dagar, men men, får ta och ställa upp för dom. för vi börjar åka hem på torsdag.

jag har haft de jätte bra hittils, de har varit mycke sol och bad kan man juh säga. jag vet att ni där hemma är avis på mej,förvi har haft de jätte varmt och skönt,men jag vet att där hemma i sverige har de varit regnit och inge bra väder alls. vi har bara haft en dålig dag och de va när vi va i frankrike då började de spöregna och oska, blixtra och efter ett tag började de att hagla också och då kan jag säga att jag blev skit rädd för vi satt i bilen då.men tänkte berätta lite nu vad vi har gjort förutom att solat och badat varje dag typ.
vi va först i frankrike och där hade vi de jätte bra. vi åkte till Monaco, först va de menningen att vi skulle bo där men nu bode vii Menton,men sen har vi också varit i Nice, Cannes och ett ställe till och de kommer nog vara resans höjdpunkt och stället är St Tropez ! jag vet att ni är lite avis på mej för att jag har varit där och inte ni , nej men de vajätte fint där, och sen alla deras båtar de ärfan sjukt vad stora dom är, storleken på dom är nästan som viking line och dom,fast dom båtarna i st tropez va lite míndre,men inte så mycke :O vissa hade till och med 3 våningar och pool på sina, fast vi kom fram till sen att de är några som har dom och sen att dom hyr ut dom, men nu vill jag inte prata mer om dom för då blir man bara avis eller de är jag redan men ialla fall. men de är ett ställe jag skulle vilja åka till igen.
och här i italien så har vi bara varit nere i byn och vi bor i San Remo och den´staden är ganska fin. och här har vi bara gått i stan och badat och solat.

de har blivit en hel del nya saker, 2 klänningar och 2 armband och sen får vi se om de blir nå mer innan vi åker hem. men en sak måste jag köpa innan vi åker hem och de är nått till erik men jag vet på ett ungefär vad jag ska köpa så de blir nog lätt.

och sen har jag hittat mina drömbilar , lägger upp bilder på dom när jag kommer hem och sen har vi sätt 2 ferrarisar :D *stolt*


och sen när jag kommer hem så måste jag planera in massa saker, eller måste inte göra de när jag kommer hem men måste göra de ialla fall. och är lite sådär till att jag kommer hinna träffa erik :/ men hoppas jag hinner de, för på söndag kunde inte han och inte på måndag och sen  på tisfag har vi båda träning och sen är de bara onsdag kvar och sen börjar skolan igen ;( och när den börjar så kommer inte vi hinna träffas nått :( vet inte hur jag ska klara mej... och sen måste jag hinna träffa cherin också ,men de ska vi kunna fixa.

jag har saknar dej erik sjukt mycke och jag saknar dej nu me. älskar dej !<3


orkar inte skriva mera nu, för de är dax att gå och lägga sig, för imorron blir de sista dagenpå stranden så då blir de att ligga och pressa.

ha de bra så länge, så hörs vi mera när jag kommer hem till sverige !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0