dålig uppdatering...




förlåt för den dåliga uppdateringen som har varit, men har haft fullt upp faktist. för i fredags så sov jag juh hos cherin och sen igår så va vi på årstafältet typ hela dagen för de har varit stockholm 10´s hela helgen men sen så va jag hos mormor igår också och firade henne eller hon och mamma fyllde år i torsdags men i torsdags så firade vi mamma och mormor igår, men sen åkte jag och madde tillbaka till årstafältet och sen satt vi där och väntade på cherin och alla andra, men sen bestämde jag och erik att jag skulle följa med honom hem och sen sov jag där, så de va egentligen bara igår jag inte bloggade. men jag har ialla fall haft en ganska bra helg måste jag säga förutom idag när jag blev geting stucken för de gjorde skit ont...

och sen så kan ni juh inte räkna med att jag kommer blogga på typ 2 veckor för imorron åker vi ut i europa, så de kommer bli mycke att åka bil ialla fall, men jag och madde får försöka göra de roligt. men så då kommer jag inte ha tillgång till en data , men bara så ni vet, så får passa på att blogga lite idag. men jag borde packa men jag orkar inte, men måste samla lite krafter först, hihi ! och juste kommer juh såklart lagom hem till skolan börjar :( de är dåligt, för då hinner jag inte träffa dom som jag ville träffa nu på lovet men så kan de vara ibland.



men nu ska nog skriva ett annat inlägg och de får ni se ¨då vad de handlar om :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0