ensam hemma ...





är helt ensam hemma och jag vet inte vad jag ska göra, eller jag väntar bara på att lisa ska ringa eller svara i sin mobil, för vi ska vara idag och hon ska sova här imorron också eftersom de är skola imorron... men jag kommer väl på nått snart, funderar på att gå och ta nått att äta men jag orkar inte för jag sitter så bra här i soffan.

tiffa räddade verkligen mitt liv för typ 1 timme sen eller nått sånt, för de va verkligen typ inga roliga inne på msn och sen loggar hon in och då kunde jag prata med henne och pratar fortfarande med henne.
båda v är skit trötta, jag somnade inte förän halv 5 typ och sen vaknde jag halv 10 och tiffa somnade typ 6 och vaknde typ för 40 min sen. de är faktiskt synd om oss xD

idag så åkte mamma och pappa till vemdalen och tog med sig hundarna och sen kommer dom typ hem på lördag, så nu får jag och madde klara oss själva i några dagar men de kommer gå så bra så. och imorron så börjar äckel skolan , jag pallar verkligen inte med den, jag vill ha längre sommarlov... jag kommer allvarligt talat bryta ihop nästa vecka eller så fort våra rikigta äckel lektioner börjar. nu längtar jag till nästa lov men vi går typ 5-6 veckor sen är de typ höstlov :D längtar redan till de !

de är verkligen inte kul att vara helt ensam hemma, madde började  i skolan idag så hon är där och sen mamma och pappa är juh på väg till vemdalen så nu är de bara jag hemma...

har inge mer att skriva nu, skriver mera sen !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0