erik sandberg <3



jag älskar dej mest av allt på hela jorden. jag vet att de inte har varit bra mellan oss. men nu ska jag ialla fall se till satt de blir de, för jag orkar inte med att vi typ små bråkar hela tiden, jag mår ialla fall inge bra av de och de tror inte jag att du heller gör faktiskt. men de är ialla fall skönt att veta nu att allt är bra för jag har ingen lust att åka bort i 2 veckor och veta att de inte är bra, men nu har du sagt att de är bra så nu tror jag dej. just för att jag skrev de här va för att jag tycker att i helgen så har de inte varit så bra mellan oss två, eller igår kväll så va de bra men de va bara för att vi va hos dej då. men de känns som om så fort vi inte är hemma hos nån men typ som nu på årstafältet så känns de som så fort vi kommer dit så är de typ som om du inte känner mej eller asso jag vet inte rikigt vad man ska säga men nått sånt känner jag ialla fall... men de är säkert inte så, men de är så jag känner. och nu vet du att jag har tänkt många gånger på att dumpa dej men de är bara för att vi har små bråkat hela tiden så jag har inte pallat med de och grejen är att jag tänkte också på om jag skulle dumpa dej så vet jag bara att jag kommer ångra de som fan sen, så därför väntade jag se hur de blev. men hoppas de blir bättre nu, och de va ändå ganska skönt att säga de till dej så du vet om de. jag vet inte riktifr vad jag mer ska skriva, för jag kan inte skriva allt jag tycker och känner för dej för då kommer jag få sitta här i några timmar till. kommer sakna dej jätte mycke nu när jag kommer bort, de är sjukt vad jag kommer sakna dej men de kommer säkert gå bra och de kommer säkert gå fort också. men vi får träffas så fort jag kommer igen... eller jag hoppas de ialla fall. för om jag flörorar dej kommer jag förlora allt, så är de bara så därför vill jag aldrig förlora dej älskling ! för du är de bästa som har hänt mej ! jag är glad över att just jag har dej. du har varit den bästa pojkvännen hittils förutom dom stunderna vi har bråkat, men om man inte tänker på dom så är du de och du är helt underbar och perfekt också ! <3




jag älskar dej gubben ! <3
23/5-10 den bästa dagen i mitt liv ! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0