fan !!



asso vafan håller jag på med... jag gör bara allt jobbigt för mej just nu, hur fan lyckas man!
varför kan jag inte bara tänka posetivit för, bara för att skolan börjar så börjar jag tänka negativt om allt. fattar verkligen inte vad jag håller på med. jag tänker negativit om skolan att jag inte kommer klara den bara för att jag börjar i 9:an nu och alla nationelle prov och sånt kommer, och tänker till och med att jag inte kommer klara dom men de är klart som fan att jag kommer klara dom ! jag har lovat mej själv att jag ska ta tag i skolan nu och sköta den och fixa mina betyg, de va de om skolan men sen tänker jag negativit om annat också. förhållandet mellan mej och erik,  asso jag fattar inte vad jag tänker med. klart som fan att vi kommer hålla ihop fast skolan börjar och att hans hockey snart börjar, men de är bara jag som inte vill inse att vi kommer kunna träffas ialla fall. jag vet inte varför jag tänker så, men jag älskar dej över allt och annat här på jorden !!



kul att man kommer kunna sova sen, eller inte... kommer fan inte kunna sova !!!
hatar dehära !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0