första riktiga skoldagen + 3 månader med....





då va första riktiga skoldagen avklarad med massa äckel lektioner, jag hatar redan dom och ändå har jag bara haft So och svenska, lite sjukt asso, aja men de är bara att bita ihop :)

och sen är de 3 månader med världens bästa pojvän som är Erik sandberg, jag älskar dej över hela mitt hjärta älskling, utan dej hade inte jag varit hel. okej men typ de första vi gjorde när vi pratade idag va och bråkade eller de va typ efter vi hade pratat men nu är allt lugnt. och sen blir de nog att sova hos honom på lördag om jag inte är jätte förskyld, men de hoppas jag verkligen inte. <3

som dagt börjar bli förkyld men tror de är för att jag har öppna fönster på natten när jag sover så ska nog börja sova med dom stängda tror jag, för då kanske de blir bättre. för just nu känner jag mej häning och inge alls bra men de blir nog bättre

men orkar inte skriva mera nu, skriver mer imorron ! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0