första skoldagen avklarad



första skoldagen avklarad och jag överlevde den :D haha, nej men så jobbig va den faktiskt inte, vi gjorde typ ingenting faktiskt . men de va sjukt kul att få träffa alla igen :D speciellt Tiffany Tillenius som jag inte har träffat på hela lovet och som jag tycker är bajs dåligt att vi inte gjorde de...
hihi, precis när jag skulle blogga så sa tiffa till mej att jag skulle göra de. juste gjorde rekord igår med 7 inlägg på en och samma dag *stolt* haha fast tiffa har skrvit 7 inlägg nu så nu blir de att läsa hennes blogg efter jag är klar.

tränade idag också och de va nog den jobbigaste träningen på länge, fy va den va jobbig. men sen efter träningen fick jag jätte ont i ryggen så nu ligger jag här i sängen med ryggsmärtor, och de gillar jag verkligen inte.

sen när madde höll på att laga mat när hon skulle ta upp vitlökspressaren så va de en kackelacka där och gissa om hon blev rädd, för jag duschade eller va precis klar så hör jag henne svära och då frågar jag vad de är och då säger hon att de är en kackelacka där så jag fick torka mej ganska fort och sen fick jag gå ut och hjälpa henne men vi fick ut den till slut ialla fall och de va juh bra de :)

jag vet inte vad jag mer ska skrva, men har inget mer nu faktiskt, bloggar kanske mer senare de beror på om jag har får jätte tråkigt.

bjuder på en bild på mej och tiffa också :D <3


vem har sagt att vi är normala xD älskar dej bästavän ! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0