happ så va de onsdag då...




har ingen bra rubrik så skrev bara nått. nu är de faktiskt onsdag för klockan är över 12.

haha, nu va de ett tag sen men tiffa sa nyss till mej att jag skulle blogga, och de va de jag höll på med också för jag har inget annat att göra.

kan juh inte skriva igår nu hur kvällen slutade för igår va de juh tisdag xD
nej men min måndags kväll slutade ialla fall med att jag åkte hem erik , men de blev rätt sent kom inte hem till honom förän vid halv 10 typ, men de va bara för att han hade varit på grönan med sina kusiner och sen åt vi ialla fall inte förän vid 8 och bussen gick 20:44, men sen när jag kom till honom så kollade vi på tv och sen gick vi ut med deras hundar och sen gick vi och la oss och sen blev de lite mys och sen igår så vaknde vi typ vid 10 och sen gick vi upp och skulle äta frukost men de va bara erik som gjorde de för jag va inge hungrig, och sen gick vi ner igen och la oss i sängen och sen vid 12:30 så åkte han och emil till gymmet för dom hade PT klockan 13:00 och då passade jag på att sova, fast jag somnade inte förän 13:40 och sen vaknde jag 14:10 av att dom kom hem och de erik gör först när han kommer in i rummet är att tända lampan som va ganska taskigt gjort och sen kommer han och ska krama mej när han är svettig och äcklig, hihi. sen tvingade han upp mej för att vi skulle äta lunch och då gjorde vi de och sen tog vi de lugnt och sen åkte vi till träningen och träningen gick jätte bra, fast fick typ 3 rivmärken från cissi och ett av dom svider så jag vet inte vad jag ska göra, och sen blev de ganska blöt eftersom de regnade och sen åkte vi hem, och sen när jag kom hem åt jag, duschade och sen satte jag mej här vi datan och sitter här fortfarande.

eftersom de är onsdag nu så blir de juh imorron att skolan börjar, jag vill verkligen inte de. tycker att de har varit förkort sommarlov, vill ha längre. jag säger som erik sa  "har ångäst över att mitt älskade sommarlov är över" och håller verkligen med om de. men nu blir de verkligen att ta tag i skolan och sköta den och jag ska satsa allt på att förbättra mina betyg :D
fast jag vill ändå börja skolan för jag vill träffa Tiffany Tillenius, jag saknar henne jätte jätte mycke, har inte träffat henne på hela lovet :( <3

men nu orkar jag inte skriva mera, skriver mera senare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0