har tråkigt. undrar just vad som händer ikväll




vet att jag har varit dålig på att blogga men jag har mina andledningar, har juh faktiskt varit borta i 2 veckor så de är min andledning :)

jag orkar verkligen inte blogga så de här kommer bli ett kort inlägg, men kommer säkert skriva mera under kvällen.

men vi kom hem i fredags eftermiddag , de va ganska skönt att komma hem faktiskt. igår så spelade jag min tredje match med damerna de va rikigt kul faktiskt efter de åkte jag hem till erik och sen va jag där, men sen skulle vi kolla bussar men han orkarde inte kolla de och sen sa han att han tyckte att jag skulle sova där så då gjorde jag de, men de va inte kul imorse för han skulle ha akademi träning så han ställde klockan på halv 8 för vi skulle typ gå halv 9, men sen när han hade gått upp så orkade inte jag så han fick väcka mej 8 för de tog inte så lång tid för mej att fixa mej, och han kunde ha varit lika snäll som sin bror och sagt att jag kunde sova vidare och sen åka hem när jag vaknde, men nej nej så snäll är han inte... men han ska få igen ... men sen när dom åkte så åkte jag också, och sen när jag kom hem så byte jag kläder för sen skulle jag,madde och pappa till årstafältet för pappa skulle spela, och där borta träffade jag min saknade sara , och så va jag med henne för dom hade akademi träning på årstafältet och sen åkte vi hem och då¨kollade vi på film, och nu sitter jag här och väntar tills maten blir klar.

imorron blir de att vara med syster lisa :D och sen kanske med erik de beror på när han kommer hem ifrån grönan och de får jag vet imorron rätt så tidigt för annars om jag inte är med honom så får jag planera om min kväll men de hoppas jag att jag inte behöver göra :)

de blev ändå rätt så långt, eller de blev ett längre inlägg än vad jag trodde :)

skriver kanske mera sen, ska sova tidigt idag för jag är jätte trött.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0