mobil förbud ! -.-




asso skolan är så jävla tönitg. nu på sommarlovet hade dom disskuterat om mobiler. lärarna tycker att vi använder dom för mycke, men dom kan bara gå och pilla sig. och sen idag så fick vi veta de och sen sa dom att dom hade bestämmt att vecka 35 så ska de vara en mobil förbud vecka, så de innebär att vi inte får ha med oss dom till lektionen och de är faktiskt ganska fånigt. men sen när jag och tiffa fick höra de, asso vilka reaktioner vi fick båda bah : VAH!! :O de ba faktiskt ganska roligt och alla kollade typ på oss xD men de kommer ialla fall säkert finnas nån som har på sig den, men jag och tiffa sa att de är bara att ha den i bhn för där kan dom inte kolla. och jag har nog blivit lite bättre på att inte messa på lektionerna eller jag tror de men jag vet inte, de lär juh vissa sig nästa vecka xD

har 2 exempel här, dom 2 har svårt att låta bli att messa på lektionerna och överhuvudtaget.


exempel 1, tiffa älskar sin mobil . hade ingen annan bild där man ser henne messa så jenny kom också med men hon är ingen som messar


exempel 2, och de är juh såklart jag :)

jag och tiffa är fan sms nördar xD haha men vi gillar de xD


nej men skolan går lite långt med de faktiskt. bajs på skolan !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0