nu är de dax att blogga igen :)





nu är de faktiskt dax att blogga lite för nu har jag inte bloggat sen i måndags och de är rikigt dåligt gjort av mej faktiskt...

skolan har faktiskt varit ganska rolig idag, eller de va mest för att jag och tiffa har fått tillbaka vår roliga humor igen, och den går verkligen inte att hata de går bara att älska den xD haha ! ringde henne nys för att fråga vad hon skulle ha på sig imorron för vi har skolfoto imorron och jag visste verkligen inte vad jag skulle ha på mej men nu tror jag att jag vet vad de blir för nått :) och allt är tack vare tiffa, älskar den tjejen enormt mycke !

aa som sagt imorron har vi skolfoto och jag är inte alls sugen på de nu, kunde de inte ha varit nästa vecka istället, aja men de är ändå skönt att ha gjort de sen, och de blir sista skolfoto i krabyskolan :´( inge kul ...

skriver ett annat inlägg nu efter jag har lagt upp de hära :D <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0