ny duschad :)





ny duschad och klar, de känns alltid skönt :)

träningen gick jätte bra idag. de va skönt att börja träna igen eftersom jag typ inte tränade hela förra veckan pågrund av att jag va sjuk .

asso jag trodde att jag skulle frysa ihjäl när jag och madde gick ifrån bussen, de va sjukt kallt, men ändå va de bara 8 grader, men tänk då imorron när de ska typ vara 6 grader när jag ska till skolan :O . jag sa de till tiffa så vi bestämde att de blir dunjackorna imorron annars lär man juh frysa ihjäl :O hahaha ! nej men de lär juh bli riktigt kallt annars xD

skönt nu blir de ingen träning på 2 dagar så nu är de bara att vila ut och sen göra träningen på torsdag rikigt bra :D

och imorron blir de nog att vara med tiffa och sola ! wiie !

juste vi fick nya scheman idag och dom suger för vi började typ 5 över 8 varje dag och de va jätte bra för då kommer inte jag försent men nu har dom ändrat till 8 istället så jävla onödigt -.-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0