Porrsnacket xD




haha ja, jag och tiffa kanske inte är så normala men vad ska man snacka om då om man har tråkigt. rubriken säger ganska mycke faktiskt.
jag och tiffa hade tråkigt för ett tag sen och sen kom vi in på porr, men fråga mej inte varför men vi gjorde de ialla fall, så vi satt och snackade om porr i säkert 30-40 min eller nått sånt xD.
och vi kom fram till att de är mest killar som kollar på porr och de är inte lika många tjejer som gör de. visst de finns tjejer som kollar på de men de är oftare att man hör att killar har kollat på de. och de är lixom killarnas grej att göra de, de är dom som är mest porr intresserade. och sen sa hon helt plötsligt att hon ser en bild framför sig när jag sitter och kollar på de, men hon är lite sjuk, men sen sa hon att hon bara "nej usch, bättre att se en kille me de faktiskt xD" och de är juh faktiskt sant, för om man hör att en tjej har kollat på de så blir man lite förvånnad men sen när man hör att en kille har gjort de då blir man inte alls förvånnad. och de roligaste med killar är att om man kommer på dom att dom har kollat på de så tycker vissa att de är pinsamt och de är ganska roligt att se faktiskt... xD

haha , sa sen till tiffa att jag va tvungen att skriva dehära på bloggen och de tyckte hon att jag skulle göra xD

hihi de va typ de vi snackade om ett tag, vi är ganska sjuka xD men roligt hade vi ialla fall.
jag älskar vår humor tiffa, och sknart börjar den i skolan också :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0