snart dax att åka och träna :D




min dag har vari lite halv galen asso xD linus är ett damp barn han slog mej flera gånger idag, men han får sina anfall ibland xD hahaha ! nej men sen idag på SOn så skulle vi göra ett grupp arbete och då skulle vi jobba med vår borsgranne alltså den man sitter brevid, jag och tiffa sitter brevid varandra så vi håller på att göra ett arbete eller man skulle välja mellan några partier , och man skulle välja en så jag och tiffa fick miljöpatriet och vi lbev inte klara idag men vi ska förtsätta nästa lektion :) och dagen har ändå varit ganskan lugn :)

och snart blir de att åka till träningen och träna, är fett taggad faktiskt :D



svar på kommentar. och de är juh såklart tiffas.  inlägget heter "ÄLSKAR DEJ POJKVÄN!"


Tiffas kommentar: O så lägger du in just den där bilden! Hahahahaha!<33

Svar: haha , ja för jag hittade ingen annan , finns juh inte så mycke bilder på honom juh :O <33



skriver mer sen när jag har kommit hem ! <3



Kommentarer
Postat av: Tillenius

Jaja xD hahaha!

2010-08-30 @ 16:52:31
URL: http://mondoblog.se/tillenius

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0