snart dax att duscha






tiffa tvingade mej att blogga så får väl ta och göra de då. jag har typ inget att skriva men får väl komma på nått.

imorron är de skola igen, och jag pallar verkligen inte med den, ändå då har jag bara gått där i 2 dagar och de är ungefär 9 veckor kvar tills man är leding, men de är ingen idé att börja räkna ner nu för de kommer bara bli jobbigt och sen kommer de gå jätte långsamt, så de skiter jag i :D


jag funderar på att duscha snart och sen gå och lägga mej, för de blir upp rätt så tidigt imorron för bussen går 07:40 att man pallar. för en vecka sen va de lov de känns så konstigt att gå till skolan igen.


jag saknar min erik så sjukt mycke ! kul att våra schema är helt olika, han slutar typ mega sent varje dag, men men sånt é livet.


nej och sen saknar jag Tiffany Tillenius sjukt mycke också !! men vi ses juh imorron ! juste jag fick skåp brevid henne också :D Wiie !  jag älskar dej sjukt mycke bästavän ! <3


ska duscha nu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0