trevlig eftermiddag/kväll igår :)





dax att blogga igen känner jag .... jag har inte haft ork tidigare.


igår så fyllde pappa år så då kommer de massa folk hit tror att vi blev ungefär 30 styckna men kul va de ialla fall :D så på dagen så va de bara att städa rummet och fixa lite och sätta upp ett tält och lite andra saker, och sen gick jag ner och möte erik nere vid bussen vid 20 över 4 och sen efter de så började folk komma :) och sen hade vi de trevligt , och sen vid 8 så gick jag och erik för vi skulle hem till honom och sova där för de blev lättast så eftersom de va massa andra som skulle sova kvar här så då gjorde vi de. fast när vi va på väg hem till honom så stannade vi vid väsby centrum för vi skulle köpa godis och så men sen åkte vi hem till honom och kollade på film och hade de "jätte" mysigt nej men vi hade de ialla fall lite mysigt... och sen idag så gjorde vi inte så mycke, vi gick inte upp förän vid 11 typ och sen vid 12 fick jag veta att han skulle träffa sin gamla klass vid 2 de va juh kul att få veta de då och inte typ igår eller nått så jag visste, men som sagt killar är såna eller ialla fall erik han säger gärna saker samma dag men men, och nu sitter jag här hemma och inte gör ett skit men ska kanske följa med pappa sen upp till ishallen om jag inte har nått annat för mej men de tror jag inte att jag kommer ha så de kommer nog bli så.

och juste de va sjukt kul att träffa niclas igen :D <3

orkar inte skriva mer nu på de här inlägget, men ska skriva ett till men de kommer inte vara lika roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0