va söt man va när man va liten...





nu tycker jag att de är dax att blogga igen, har inte gjort de på hela dagen :)

efter skolan så följde tiffa med mej hem för vi skulle ner till centrum och sola så vi åkte först hem till mej och lämna våra väskor och så sen gick vi ner till centrumet och solade i 10 min och de räkte faktiskt, och de är alltid lika skönt efter så nu blir de inge mer sola på den hära veckan men nästa vecka blir de igen och hoppas de blir med tiffa då igen eller med mamma , de får jag se då :)

nej nu ska jag berätta om min rubrik faktiskt för de brukar aldrig hända att jag gör de.
men ialla fall efter vi hade ätit klart så hade pappa tagit upp lite lådor som vi inte hade packat upp än och då hittade han massa skolfoton på mej och madde men tror de va mest på mej, de är skolfoton sen dagsi och de senaste va ifrån 8:an så jag har några skolfoton kan man juh säga och då menar jag att jag har ifrån alla år, men de är ganska kul att ha de faktiskt. men jag måste juh säga att man va grymt mycke sötare när man va liten, jag borde ha varit stolt över mej själv när jag va liten, för så söt va jag :D
bilder kanske kommer nån gång :) <3

imorron blir de att ta flex med tiffa på morgonen, vi tänkte först ta sov morgon men de är lika bra att ta flexen så man redan har gjort den.

innan jag lägger upp de hära inlägget så bjuder jag på en bild på Kribbe xD <3


haha, perfekt bild asso xD


de fick bli ett avslut med en bild.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0